Направих онлайн покупка, но не мога да я видя сред моите пратки в моя EshopWedrop профил. Защо? Какво мога да направя?
• Моля, проверете дали онлайн магазинът е изпратил Вашите продукти и дали са били успешно доставени до Вашия EshopWedrop адрес за пазаруване. • Получили ли сте номер за проследяване на поръчката от онлайн магазина? Препоръчваме Ви да използвате опцията за проследяване на пратки. Понякога това струва малко повече, но спокойствието си струва.
• Ако продуктите са били доставени, но търговецът на дребно не е посочил правилно върху пратката Вашия уникален адрес за пазаруване, ще запазим Вашите пратки в категорията "Неидентифицирани" и ще направим разследване.
• Моля, свържете се с нас и ни изпратете всички данни, с които разполагате, за да изясним ситуацията.